ASUS upgrade a prodloužení záruky Pick up return + ochrana náhodných poškození / pro Commercial notebooky / 3 roky
Kód: ZARASU0015Detailní popis produktu
ASUS Premium Care PickUp and Return + LADP 3 rokyRozšíření záruky na 3 roky PickUp and Return + Local Accidental Damage Protection (oprava v servisu s odvozem a vrácením + ochrana proti náhodnému poškození) pro notebooky ASUS (Commercial notebook). Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců od zakoupení zařízení.
PickUp and Return (oprava v servisu s odvozem a vrácením)
- Všechno vyřídíte z pohodlí domova. Servis objednáte několika kliknutími ve vašem PC nebo telefonu. Nemusíte nikam chodit ani telefonovat.
- Ušetříte čas i peníze. Díky službě PickUp and Return je vyslán kurýr před vaše dveře, ten zařízení převezme a po opravení vrátí zpět k vám domů. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všechny náklady na dopravu.
- Je to snadné a rychlé. Dle statistik je až 90 % záručních oprav vyřízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis skladem potřebné díly.
- Stav servisu můžete zkontrolovat online kliknutím na „Zkontrolovat stav opravy“ ve spodní části stránky ASUS, nebo načtením QR kódu.
- Společnost ASUS nabízí službu PickUp and Return jako službu nad rámec běžného objednávání oprav u prodejce, kde byl výrobek zakoupen. Jde o vyzvednutí výrobku kurýrní společností u zákazníka a návrat výrobku po opravě stejnou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto případě nemusí kontaktovat prodejce.
- Tato služba platí pro notebooky, mobilní telefony, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od společnosti ASUS zakoupené v ČR a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formuláře je ihned ověřeno pro možnost sjednání opravy formou PickUp and Return. Pokud výrobek nespadá mezi ty, pro které je možno takto sjednat opravu, pak je objednávající upozorněn, že je třeba pro sjednání opravy kontaktovat prodejce.
- Reklamaci je možno sjednat pomocí formuláře na stránce ASUS pod položkou „Reklamace a opravy“, přímým odkazem ZDE či načtením QR kódu.
- V rámci záruční opravy je tato služba placena společností ASUS a zákazník tedy nic neplatí.
- Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii.
Náhodné poškození - Local Accidental Damage Protection (LADP)
A. Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním:
- Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy
- Poškození kapalinou
- Poškození elektrickým přepětím
- Náhodné ulomení
C. Mezi výše uvedené klíčové části patří obrazovka (LCD), jednotka DVD/CD, základní deska, procesor, jednotka pevného disku a paměť.
D. Celkové kumulativní náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu produktu u zákazníka.
E. Na všechny komponenty opravené nebo vyměněné servisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část záruční doby, na celý produkt.
Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE:
Typ záruky: NTB Commercial (NX)
Délka záruky: 3 roky
Kompatibilita: ASUS Commercial notebook
Doplňkové parametry
Kategorie: | Rozšířené záruky |
---|---|
Délka rozšíření záruky (roky): | 3 |
Druh příslušenství: | záruka |
Elektronická licence: | ano |
Výrobce: | ASUS |
Připočítat poplatky do ceny - exportní eshopy: | ano |
Zpracováno: | Schváleno |
Výrobce: | ASUS |
Zpracováno: | Schváleno |
Druh příslušenství: | záruka |
Elektronická licence: | ano |
Délka rozšíření záruky (roky): | 3 |
Připočítat poplatky do ceny - exportní eshopy: | ano |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.