ASUS upgrade záruky On-Site (Next Business Day) + ponechání HDD / pro notebooky / 2 roky

Kód: ZARASU0036
Tip
Neohodnoceno
Značka: ASUS
1 579 Kč 1 305 Kč bez DPH
Není skladem
ASUS Premium Care On-Site (Next Business Day) + ponechání HDD 2 roky; Rozšíření záruky na 2 roky On-Site (Next Business Day) + ponechání si HDD/SSD pro notebooky ASUS (Consumer notebook). Záruka musí být zakoup...

Detailní informace

Garance doručení
Garance doručení
Na přepravě nám záleží. Klademe velký důraz na kvalitní zabalení zboží
Nová akce každý týden
Nová akce každý týden
Každý týden pro Vás připravíme novou zajímavou akci
Rychlé doručení
Rychlé doručení
Zboží, které máme skladem expedujeme nejdéle následující pracovní den
Doručení PPL
Doručení PPL
Rychlé doručení přes společnost PPL
Specialista na bezpečnostní technologie
Specialista na bezpečnostní technologie
Nabízíme produkty kvalitních výrobců bezpečnostních technologií
Velké skladové zásoby
Velké skladové zásoby
Přes 35 000 položek skladem

Detailní popis produktu

ASUS Premium Care On-Site (Next Business Day) + ponechání HDD 2 roky

Rozšíření záruky na 2 roky On-Site (Next Business Day) + ponechání si HDD/SSD pro notebooky ASUS (Consumer notebook). Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců od zakoupení zařízení.

Podpora přímo na místě - Local On-Site Service (LOSS)

  • Tento servisní balíček poskytuje podporu pro váš výrobek přímo na místě.
  • Před službou přímo na místě vás mohou pracovníci technické podpory požádat o pomoc s řešením problémů s výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédněte do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na záruční kartě dodané s výrobkem, nebo navštivte stránku podpory.
  • Pokud se problém nevyřeší na dálku, pak bude domluvena technická podpora přímo na místě. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konce dalšího pracovního dne na vámi zvolené místo. Doba odezvy může záležet na geografickém umístění, náhradních dílech a dostupnosti místní služby.
  • Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k vaší budově, výrobkům ASUS, také elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí.
  • Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku, nebo celý výrobek za nové či repasované díly a výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní.
  • Pokud jsou poškozené díly vyměněny touto službou, pak poskytujete předem souhlas, aby se vyměněné poškozené díly převedly do vlastnictví společnosti ASUS.
  • V případě, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako například poškození způsobené zákazníkem atd., jak je popsáno v sekci „Vyloučení z této limitované Záruční služby“ na Záruční kartě), bude vám vystaven ceník a tato služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokračovat v opravě, pak vám budou naúčtovány všechny již vzniklé náklady společnosti ASUS (včetně vyslání technika na místo, testování/hledání chyby atd.)
  • S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u standardní ASUS záruky.
  • Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii.

Ponechání si diskové jednotky - HDD Retention

  • Tato služba se vztahuje na původní vestavěný pevný disk („HDD/SSD“) dodávaný s Vaším produktem ASUS a jakoukoli jinou náhradou nainstalovanou autorizovaným technikem ASUS v souladu s podmínkami této služby.
  • Tato služba Vám umožňuje ponechat si původní vadný disk, pokud jeho vadu potvrdí autorizovaný technik ASUS. Zároveň Vám autorizovaný technik ASUS nainstaluje disk nový. Původní pevný disk však už nebude předmětem žádné další podpory.

Povinnosti zákazníka:

  • Pokud chcete využít službu HDD Retention, musíte tento požadavek uvést spolu s požadavkem o On-Site opravu. Tato služba není automatická.
  • Je vaší odpovědností udržovat „fyzickou kontrolu“ nad vadným HDD/SSD a zajistit, aby osobní, důvěrná nebo vlastnická data na vadném HDD byla zničena nebo zůstala v bezpečí.
  • Je vaší odpovědností případně zlikvidovat vadný HDD v souladu s místně platnými zákony a předpisy.
  • Vy nebo Váš oprávněný zástupce jste povinni podepsat dokument HDD Retention dodaný společností ASUS a potvrdit ponechání si HDD/SSD.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE:

Typ záruky: NTB (NB)
Délka záruky: 2 roky
Kompatibilita: ASUS Consumer notebook

Doplňkové parametry

Kategorie: Rozšířené záruky
Délka rozšíření záruky (roky): 2
Druh příslušenství: záruka
Elektronická licence: ano
Výrobce: ASUS
Připočítat poplatky do ceny - exportní eshopy: ano
Zpracováno: Schváleno
Výrobce: ASUS
Zpracováno: Schváleno
Druh příslušenství: záruka
Elektronická licence: ano
Délka rozšíření záruky (roky): 2
Připočítat poplatky do ceny - exportní eshopy: ano

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: