Hodnocení obchodu
na jejich e-shopu bylo uvedeno, že zboží je skladem u dodavatele, přesto mi poslali email, že zboží už není a objednávku mi zrušili. Proč tedy uvádějí že jejich dodavatel to má skladem?
Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Nicméně si dovolíme reagovat na Váš negativní komentář. Jako společnost se snažíme poskytnou co možná nejširší sortiment pro naše zákazníky. Z těchto důvodů zobrazujeme sortiment s příznakem u dodavatele. Tento sortiment nemáme skladem a našim zákazníkům ho objednáváme u našeho dodavatele. Pokud nastane situace jako ve vašem případě, že nám dodavatel objednávku stornuje z důvodu doprodání jeho skladové zásoby daného produktu, automaticky dojde k stornování objednávky zákazníka s odůvodněním, které bylo zasláno do Vašeho emailu.
Dcela exoti, napsali že zboží nemají.
Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Nicméně si dovolíme reagovat na Váš negativní komentář. Jako společnost se snažíme poskytnou co možná nejširší sortiment pro naše zákazníky. Z těchto důvodů zobrazujeme sortiment s příznakem u dodavatele. Tento sortiment nemáme skladem a našim zákazníkům ho objednáváme. Pokud nastane situace jako ve vašem případě, že nám dodavatel objednávku stornuje z důvodu aktuálního doprodání daného produkt. Automaticky dojde k stornování objednávky zákazníka s odůvodněním, které bylo zasláno do Vašeho emailu.
Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Nicméně si dovolíme reagovat na Váš negativní komentář. Jako společnost se snažíme poskytnou co možná nejširší sortiment pro naše zákazníky. Z těchto důvodů zobrazujeme sortiment s příznakem u dodavatele. Tento sortiment nemáme skladem a našim zákazníkům ho objednáváme. Pokud nastane situace jako ve vašem případě, že nám dodavatel objednávku stornuje z důvodu aktuálního doprodání daného produkt. Automaticky dojde k stornování objednávky zákazníka s odůvodněním, které bylo zasláno do Vašeho emailu.
Toto vše probíhá transparentně a jako zákazník jste informovaný i v průběhu Objednávkového procesu.
LK
Libor Kmoch