SYSDO START SW PACK

Kód: E000-5754
Neohodnoceno
Značka: SYSDO SW
4 792 Kč 3 960 Kč bez DPH
Skladem (2 ks)
Licence docházkového a přístupového WEB portálu SYSDO, ktery obsahuje jednorázový startovací poplatek na 2 měsíce a servisní podporu.

Detailní informace

Garance doručení
Garance doručení
Na přepravě nám záleží. Klademe velký důraz na kvalitní zabalení zboží
Nová akce každý týden
Nová akce každý týden
Každý týden pro Vás připravíme novou zajímavou akci
Rychlé doručení
Rychlé doručení
Zboží, které máme skladem expedujeme nejdéle následující pracovní den
Doručení PPL
Doručení PPL
Rychlé doručení přes společnost PPL
Specialista na bezpečnostní technologie
Specialista na bezpečnostní technologie
Nabízíme produkty kvalitních výrobců bezpečnostních technologií
Velké skladové zásoby
Velké skladové zásoby
Přes 35 000 položek skladem

Detailní popis produktu

Docházkový a přístupový systém SYSDO

SYSDO je intuitivní on-line aplikace určená především k zaznamenávání a zpracování docházky zaměstnanců. Více informací na www.sysdo.cz


Automatické vytváření docházky
SYSDO na základě nastaveného pracovního plánu zpracovává pracovní docházku potřebnou pro firemní účetnictví. Hotové zpracované reporty je možné ukládat ve formátu, který využívá Váš účetní systém. Pokud v systému není integrován výstup pro Vámi používaný účetní systém je velice jednoduché takový report do systému SYSDO zapracovat.


Pracovní plán
Systém SYSDO počítá s jednosměnný i vícesměnným provozem. Jsou přednastaveny nejběžnější pracovní směny a další se mohou jednoduše přidat nebo upravit. Pracovní plán je přehledně zobrazen a graficky jsou vyznačeny dny pracovního volna, dovolená, nemoc, služební cesta, mateřská dovolená a další. V jednoduché přehledné tabulce jsou počty odpracovaných hodin, počet potřebných hodin, počet zbývající dovolené.


Present Manager
Neboli přehled přítomnosti je výborný nástroj pro recepční nebo spojovatelku. Na jedné stránce vidí přehledně seřazené zaměstnance včetně fotografií. Díky barevnému označení pozná zda je dotyčný přítomen, jakou má klapku, email a pokud není přítomen kdy naposledy odešel.


Oprávnění
Většina zásadních a pokročilých funkcí je nastavena na oprávnění. Každý uživatel může mít nastaveno individuální zobrazení a přístup k určitým údajům. Přístup do systému SYSDO je chráněn uživatelským jménem a heslem. Zaměstnanec se nemusí do systému přihlašovat vůbec. Po nastavení se shromažďují data z hardwarové nebo virtuální čtečky.


Inteligentní hlídač
Systém SYSDO hlídá pracovní plány a pokud v daný čas nezaznamenal uživatel patřičnou událost nebo zaznamenal událost mimo plán (možnost nastavit časové tolerance) přijde jemu a nadřízené osobě upozornění. Zároveň se v systému uloží chyba. Oprava chyb je možná jen na oprávnění. Po opravě jakékoliv události se ukládá historie pro případnou zpětnou kontrolu.


Přehled přístupů
V systému SYSDO jsou zobrazeny na jedné stránce přehledně přístupy v časovém pořadí a jasné zobrazení události. Události jako je příchod, odchod, oběd, služební cesta, lékař a podobně jsou již nastaveny. Další události lze jednoduše přidat včetně ikony. Počet událostí není omezen.


Reporty
Zde se generují nejrůznější reporty do potřebných formátů (měsíční přehled firmy, jednotlivce, přehled chyb) Vygenerované reporty se mohou vytisknout nebo uložit v potřebném formátu pro další zpracování v externím účetním programu.


Technická podpora
Pro uživatele systému SYSDO máme připravenou technickou podporu, která je Vám k dispozici na telefonu nebo emailu. Technická podpora je zdarma po dobu 1 měsíce od založení licence. K tomu je 10 jednodenních podpor s možností uplatnit do 6 měsíců od založení licence (jednodenní podpora má platnost 24 hodin od založení dotazu)


Virtuální čtečka
Je webová náhrada hardwarové čtečky. Kdekoliv kde je možné se připojit k internetu se můžete přihlásit a zaznamenat událost pomocí internetového prohlížeče. Vždy je vyžadováno jméno a heslo.Virtuální terminál lze omezit na danou IP adresu, lokalitu nebo počítač aby se zamezilo zneužití.


Vždy nejnovější verze systému SYSDO bez nutnosti zálohování dat
Obrovskou výhodou webové aplikace je přihlašování se do nejaktuálnější verze bez nutnosti složité aktualizace nebo instalace nových pluginů. Není potřeba si data někde zálohovat. O vše se postaráme a Vaše data provozujeme a zálohujeme na nejmodernějších serverech.


Jednoduché propojení s externí čtečkou
Připojení externí čtečky je velice jednoduché. Po připojení čtečky k elektrické a internetové síti se automaticky do systému přihlásí a je připravena k použití. Počet čteček je neomezený.

Doplňkové parametry

Kategorie: Kontrola přístupu a docházky
Modul: Software
Typ systému: Evidence docházky
Název systému: SYSDO

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: