Yeastar S100 ústředna
Kód: E001-5200Detailní popis produktu
-
100 uživatelů (klapek) a 30 souběžných hovorů (možnosti rozšíření na 200 klapek a 60 hovorů)
-
Možnost rozšířit o S2/O2/SO/BRI nebo GSM/LTE moduly
-
Maximálně 2 E1/T1/PRI porty - nový modul EX30
-
Automatické nahrávání hovorů v ceně
-
Nový, výkonnější hardware
-
Nový design webového rozhraní
-
Služby jako hlasový průvodce (IVR), vyzváněcí skupiny, fronty, konference, a další
-
Rack provedení
Ústředna Yeastar S100 přináší novou úroveň modularity v Yeastar ústřednách. V základu obslouží až 100 uživatelů - klapek. Ústředna je vyrobena z pevného kovu a je vhodná pro použití v racku, kde zabírá 1 pozici (1U).
Je možné použít následující nové rozšiřující karty:
Karta D30 (max. 1) zajistí rozšíření kapacity na 200 uživatelů/60 souběžných hovorů.
Karta EX30 (max. 2) přidá do ústředny E1/T1/PRI port.
Karta EX08 (max. 2) slouží jako slot pro moduly přidávající porty. Do jedné EX08 karty je možné zasunout až 4 moduly.
Podporované moduly jsou S2 (2x analogový telefon), O2 (2x analogová linka), BRI (2x ISDN2), SO modul (1x an. telefon, 1x an. linka), GSM (1 x GSM kanál, modul verze SIM800) a LTE (1 x 3G/4G kanál) .
Ústředna neobsahuje přímé pozice pro rozšiřující moduly, ale obsahuje 2 pozice pro rozšiřující karty Yeastar EX08, do které lze instalovat až 4 rozšiřující moduly (S2, O2, BRI, SO, GSM, LTE). Pro požadovaný počet modulů je tedy nutno pořídit i potřebný počet rozšiřujících karet EX08.
V ústředně je možné použít jak klasické SIP/IAX trunky pro připojení k VoIP operátorům, tak jednotlivé SIP účty používané obvykle pro připojení VoIP telefonů.
Yeastar ústředny řady S obsahují nové, uživatelsky velmi přívětivé, webové rozhraní. Oproti řadě myPBX byl přepracován design a přidána řada nových funkcí. Mezi ně patří např. možnost přidělovat detailní oprávnění jednotlivým uživatelům, centrum událostí nebo vykreslování grafů ukazujících zatížení ústředny.
Ústředny jsou založeny na populárním open-source Asterisk 13, což přináší oproti řadě myPBX vyšší stabilitu, bezpečnost a řadu nových funkcí, např. možnost vícenásobné registrace klapky.
Ústředny podporují i API rozhraní AMI (Asterisk Management Interface), je tedy možné ústřednu integrovat s dalšími systémy, např. CRM.
Mezi novinky patří i automatické nahrávání hovorů, které je nyní dostupné na všech modelech řady, a to BEZ nutnosti zakoupit licenci. Hovory je možné ukládat na SD kartu, USB disk nebo sítové úložiště (NAS).
Ústředna zajištuje kromě základních volacích funkcí (přesměrování, přepojení,...) i množství pokročilých funkcí:
- call centrum (volací fronty)
- víceúrovňová automatická spojovatelka (IVR)
- Provisioning pro telefony/TA brány
- konference včetně řízení konference přes web
- vyzváněcí skupiny
- hlasová schránka včetně možnosti zaslání vzkazu na e-mail
- LDAP server - globální adresář
- Event Centre - notifikace v případě zvolené události
- Firewall (včetně automatického blokování IP adres)
- podrobný výpis hovorů (CDR)
- E-mail-to-Sms / Sms-to-E-mail (po vložení GSM modulu)
- Fax-to-E-mail
- Hromadný import/export klapek z/do CSV souboru
Lze rozšířit také o kodek G.729. Licence kodeku G.729A je součástí ústředen řady S, není ji potřeba dokupovat.
K této ústředně si můžete naistalovat zdarma také tyto aplikace,
které najdete ve webovém managementu v App centru:
LDAP Server - Poskytuje centralizovanou správu telefonních seznamů, což usnadňuje správu telefonních seznamů. Jakmile je spuštěn LDAP server, můžete vyhledat adresář LDAP a vyhledat kontakty na vašem IP telefonu.
Linkus - Linkus je mobilní klient, který Váš mobilní telefon propojí s Vaší firemní IP klapkou a umožní Vás spojit s kolegy a zákazníky, kdekoliv a kdykoli. Telefonujte a přijímejte hovory prostřednictvím firemní telefonní sítě, abyste snížili náklady na hovory a zvýšili efektivitu.
Conference Panel - Konferenční panel je vizuální ovládací panel pro Vaše konferenční hovory. Můžete pozvat lidi pomocí funkce dial-out na panelu nebo můžete použít telefon. Můžete také uložit všechny kontaktní informace účastníků do "Kontaktní skupiny", abyste je mohli znovu použít.
VPN Server - Aplikace VPN serveru poskytuje způsob, jak bezpečně připojit pobočkovou ústřednu k vzdálené síti. Provoz mezi ústřednou a vzdálenou sítí je šifrován, což zlepšuje zabezpečení ústředny.
Maximální počet poboček | 100 (rozšiřitelné až 200) |
---|---|
Max. počet souběžných hovorů | 30 (rozšiřitelné až 60) |
FXS porty pro analogová zařízení | 0 (volitelně až 16) |
FXO (PSTN) porty pro analogové linky | 0 (volitelně až 16) |
BRI (euroISDN2) porty | 0 (volitelně až 16) |
EX08 rozšiřující karta | max. 2 (přidá až 8 pozic pro moduly) |
EX30 rozšiřující karta | max. 2 (až 2 ISDN30) |
D30 modul | max. 1 (+100 klapek/30 souběžných hov.) |
Ethernet porty | 2x10/100/1000 (WAN+LAN) Mb/s |
Slot na SD kartu | 1 |
Flash paměť | 8 GB |
Přesměrování hovoru (funkce Follow me) | Ano |
Přidržení hovoru | Ano |
Přepojení hovoru | Ano |
Zaparkování hovoru | Ano |
Čekající hovor | Ano |
Funkce nerušit - Do Not Disturb | Ano |
Konference | Ano |
Hudba při čekání (Music on Hold) | Ano |
Vyzvednutí hovoru z jiného přístroje (pick-up) | Ano |
Automatická spojovatelka | Ano (víceúrovňová) |
Denní / noční režim / svátek | Ano |
Faxový protokol T.38 | Ano |
Detailní výpis hovorů (CDR) | Ano |
DTMF | Ano |
Zobrazení čísla volajícího (CLIP) | Ano |
GSM pásma | 850/900/1800/1900 |
DHCP server | Ano |
DHCP klient | Ano |
DDNS | Ano |
NTP klient | Ano |
SNMP | Ne |
IPv6 | Ne |
Firewall | Ano |
QoS | Ano |
VLAN | Ano |
VPN klient | OpenVPN |
VoIP protokoly | SIP/SIPS/RTP/SRTP/IAX |
Hlasové kodeky | G711a/u,G722,G726,G729A,GSM,Speex,ADPCM,iLBC |
Video kodeky | H.263,H.263P,H.264,MPEG4 |
Správa zařízení | Web, SSH |
Záloha/obnovení konfigurace | Ano |
Možnost upgrade firmwaru | Ano |
Indikace stavu pomocí LED diod | Ano |
Billing (účtovací SW) | Ne (možno propojit s SW třetích stran) |
Příručky | Česká zkrácená,anglická |
Rozměry | 440 × 250 × 44 mm |
Napájecí adaptér | 230V |
Záruka | 3 roky |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Telefonní ústředny |
---|---|
Modul: | Telefonní ústředna |
Konektivita: | Telefonní linka |
Telekomunikace: | Telefonní ústředna |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.